GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

Az oldalon található összes termék 100%-ban eredeti, amiket minden esetben megbízható forrásokból kapunk. A termékeket a gyártótól vagy annak forgalmazójától közvetlen, továbbá gyártóval kapcsolatban álló hivatalos viszonteladótól szerezzük be. A beszállítóink között tudhatjuk a Nike és az Adidas magyarországi, osztrák és német forgalmazóját egyaránt, valamint ezen országok neves nagykereskedőit és ügynökeit is.

Nem mellesleg minden termékünkről általunk készített, részletes, saját termékfotókat töltünk fel, hogy a vásárló megbizonyosodjon a termék eredetiségéről és hibátlan állapotáról a vásárlás előtt.

A rendelésedet a lehető legegyszerűbb módon, ezen webshop felületén tudod leadni:

1. A megvásárolni kívánt termék kiválasztása

2. Kosárba helyezés

3. A kosár ikon segítségével a kosár megtekintése

4. Kosáron belül a szállítási mód kiválasztása, majd “Megrendelés” gomb

5. A check-out oldalon az adatok kitöltése, fizetési mód kiválasztása

6. Rendelés véglegesítése

A szállításról és a fizetési módokról az "Információ" menüponton belül, a "Szállítás és fizetés" oldalon tudsz tájékozódni!

Sajnos jelenleg nem tudunk biztosítani személyes átvételi lehetőséget, viszont "ami késik, az nem múlik". Kövesd be közösségi oldalainkat, hogy a leggyorsabban értesülj a fejlesztésekről, változásokról!

Az oldalunk outlet jelleggel működik, ahol a boltokban, webshopokban nem értékesített kifutó termékeket, valamint túltermelésből származó készletek termékeit értékesítjük. Ez indokolja, hogy nálunk mindig az RRP ár alatt tudod termékeket megvásárolni.

A termékek minden esetben új és hordatlan állapotban kerülnek fel az oldalra, a legtöbb termék még próbálva sem volt soha. A ruhákat címkés állapotban, BOPP tasakba csomagolva kapod meg.

A lábbeli termékeinket is minden esetben új és hordatlan állapotban kapod meg. A lábbeli termék csomagolástípusairól lentebb olvashatsz.

Kiemelt figyelmet fektettünk a minőségellenőrzésre. Az oldalon értékesített termékek TELJESEN HIBÁTLANOK. Nem foltosak, nincs a nyakuk kinyúlva, nem koszosak, stb...

Sajnos mi, valamint a gyártók sem hibátlanok, így - nagyon kis százalékban - de előfordul, hogy a termék gyári hibásan kerül forgalomba. Ilyen kivételes esetekben természetesen a vételár egészét visszatérítjük a vásárlónak.

Az outlet jellegből kifolyólag a lábbeli termékeink esetén bizonyos esetekben részben vagy teljesen hiányozat az eredeti csomagolás (doboz). Az adott lábbeli csomagolásáról minden esetben a termékoldalon tudsz tájékozódni.

Lábbelik esetén 4 csomagolástípust különböztetünk meg:

Doboz: A cipő doboza sérülésmentes, hiánytalan állapotban, akárcsak a boltokban.

Féldoboz: A cipő dobozának a teteje/fedele levan vágva a dobozról.

Pótdoboz: A cipőhöz nem az eredeti doboza, hanem a gyártó vagy általunk biztosított felcímkézett, adatokkal ellátott teljes értékű cipősdoboz jár.

Doboz nélkül: A cipő doboza teljes mértékben hiányzik.

Papucsok, szandálok esetén jellemzően címke jelenti az eredeti csomagolást.

Igen. Minden termékünkről SAJÁT FOTÓKAT készítünk, nem letöltött stock képekről van szó. Így minden fotón az a termék van, amit megvásárolsz.

Amennyiben jogaidat szeretnéd érvényesíteni az elállással, visszaküldéssel kapcsolatban, kérlek keresd fel az Információ menün belül a "Visszaküldés" menüpontot. Itt részletest tájékoztatást kapsz a visszaküldéssel kapcsolatban.

Sokszor viszont nem éri meg visszaküldened a terméket. Ha meghirdeted különböző apróhirdetéssel kapcsolatos felületeken, akár még kereshetsz is 1-1 darabon... ;)

Sajnos erre pontos választ nem tudunk adni, hiszen ez nagyban függ a beszállítóink aktuális kínálatától, de célunk, hogy mindig a divatnak és a trendeknek megfelelő árukészlettel rendelkezzünk.

Jellemzően a megelőző szezon vagy szezonok és kollekciók termékeit kapjuk meg, így pl. egy februárban megjelent cipő vagy ruha jó eséllyel már az adott év őszén vagy következő év tavaszán már kapható lesz nálunk.