Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) célja, hogy Megrendelők számára közérthetően és átlátható módon szabályozza a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Megrendelő között létrejövő jogviszonyt, és tájékoztatást nyújtson a megrendelést érintő egyéb feltételekről, körülményekről. A jelen Általános Szerződési Feltételek egyes feltételei a jogszabály alapján nem vonatkoznak a végfelhasználónak nem minősülő Megrendelőkre (az ún. Viszonteladókra), amit jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) esetenként külön is jelöl.

A végfelhasználói minőségre való figyelemfelhívás elmaradása nem keletkeztet (a végfelhasználónak nem minősülő Megrendelők vonatkozásában a végfelhasználókéval azonos védettséget biztosító) fogyasztói jogállást. Így pl. a viszonteladással foglalkozó vállalkozók vagy cégek– önmagukat a megrendelés során fogyasztóként feltüntetve– nem kérhetik a területi Békéltető Testület eljárását, vagy nem gyakorolnak pl. ún. indoklás nélküli elállási jogot sem.

Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató tevékenységére a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások vonatkoznak, a Ptk-ban foglalt rendelkezések pedig külön kikötés nélkül is irányadók. Az irányadó jog pontos meghatározása jelen ÁSZF 1. pontjában található.

A Weboldalon keresztül történő termékértesítés, illetve szolgáltatásnyújtás során létrejött jogviszony nyelve a magyar. A Szolgáltató a jelen ÁSZF-et a hatályos jogszabályok előírása szerint teszi közzé a Megrendelő számára elmenthető és kinyomtatható formátumban, a Weboldal nyitólapjáról elérhetően, az Általános Szerződési Feltételek hatályba lépése napjának egyértelmű feltüntetésével, megőrzésre alkalmas módon.

 

1. Irányadó jog

 

A Webáruház Általános Szerződési Feltételei a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a mindenkor hatályos magyar jogszabályok irányadók, így különösen:

  • az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII törvény,
  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény,
  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (az előzőekben és a továbbiakban: Ptk.);
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet.

 

2. Általános információk

 

2.1. Szolgáltató adatai

 

Név: Szabó Bálint ev.

Székhely: 4002 Debrecen, Nagycsere tanya 186

Adószám: 48992475-1-29

Nyilvántartási szám: 58891117

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: offpricehu@gmail.com

Telefonos elérhetőség: +36202960452

Számlavezető pénzforgalmi szolgáltató: Erste Bank Hungary Zrt.

Pénzforgalmi számla száma: 11600006-00000001-99377082

A tárhelyszolgáltató neve: Shopify International Ltd.

A tárhelyszolgáltató címe: 2nd Floor 1-2 Victoria Buildings Haddington Road Dublin 4, D04 XN32, Írország

A tárhelyszolgáltató e-mail címe: privacy@shopify.com

 

2.2. Jelen ÁSZF alapfogalmai

Weboldal: a Szolgáltató által üzemeltetett hivatalos weboldal, beleértve annak minden aloldala is.

Szolgáltató: a Weboldal üzemeltetője, a Weboldalon kínált terméket értékesítő, szolgáltatást nyújtó 2. pontban meghatározott jogi személy.

Termék: a Weboldalon a Szolgáltató által kínált, és megrendelése esetén elektronikus úton, távollevők részére, ellenszolgáltatás fejében értékesített termék, amelyhez a Megrendelő egyedileg fér hozzá.

Szolgáltatás: a Weboldalon a Szolgáltató által kínált, és megrendelése esetén elektronikus úton, távollevők részére, ellenszolgáltatás fejében nyújtott szolgáltatás, amelyhez a Megrendelő egyedileg fér hozzá.

Megrendelő: Az a természetes vagy jogi személy, aki a Szolgáltató által a Weboldalon kínált szolgáltatás igénybevétele érdekében a Szolgáltatóval szerződést köt, és ennek keretében terméket vásárol és/vagy szolgáltatást vesz igénybe, valamint a jelen ÁSZF-et és a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatóját tudomásul veszi, és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes (vagy a kialakult bírói gyakorlat tükrében jogi személy), aki (/amely) a Weboldalon megrendelt terméket és/vagy igénybe vett szolgáltatást kizárólag saját fogyasztására vagy felhasználására, önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljárva, a termék/szolgáltatás tovább értékesítésének szándéka nélkül vásárolja meg, veszi igénybe.

 

2.3. A Szolgáltatás általános bemutatása

Szolgáltató a Weboldalon keresztül ruházatot, lábbeliket, táskákat és egyéb kiegészítőket vásárolhat outlet jelleggel. A Weboldalon értékesítésre kínált termékek minden esetben eredetiek, amiket a Szolgáltató a gyártócégekkel kapcsolatában álló viszonteladókon keresztül szerez be vagy a gyártócégek hivatalos üzleteiből, nagykereskedéseiből.

A Szolgáltató által a Weboldalon kínált termékeket, szolgáltatásokat jogképességgel rendelkező jogi személyek, illetve 14. életévüket betöltött vagy annál idősebb természetes személyek vehetik igénybe.

Amennyiben Megrendelő a 14. életévét már betöltötte, azonban a 18. életévét még nem, a Megrendelő által megvásárolni kívánt termék megrendelése előtt javasoljuk, hogy a Megrendelő szüleivel, törvényes képviselőjével vagy gyámjával tekintse át a jelen Általános Szerződési Feltételeket, és csak ezt követően tegyen fizetési kötelezettséggel járó jognyilatkozatot a Szolgáltató felé.

 

3. Termékek

 

3.1 A termékek, amelyek a szerződést tárgyát képzik

A Weboldalon értékesítésre kínált termékek minden esetben új, hordatlan, sértetlen állapotban kerülnek értékesítésre, amiket a Szolgáltató minden esetben hivatalos viszonteladókon keresztül szerez be. Az újraértékesítés, más néven resell-jelleg miatt, viszont a szerződés tárgyát képző termékek jogilag használt terméknek minősülnek új állapotuk ellenére, így a jótállás nem vonatkozik rájuk, viszont a Megrendelő érvényesítheti a rá vonatkozó szavatossági jogait a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet alapján.

 

A Szolgáltató minden esetben tájékoztatást ad az adott termékekkel kapcsolatban írásban és/vagy fotók segítségével. A Szolgáltató minden termék esetén megjelöli a termék színét, méretét, típusát a korábban említett módszerek legalább egyikével.

 

A Weboldal outlet jelleggel történő működése miatt számos termékből egy-egy darab vagy méret áll a Szolgáltató rendelkezésére, amit értékesítésre kínál. Az ellátási-lánc tervezett méretének növekedése végett bizonyos termékek eredeti csomagolása sérülhet, valamint a termék gyártó által forgalomba hozott csomagolástípusát a Szolgáltató módosíthatja annak érdekében, hogy megőrizze a termék sértetlen állapotát. A termék csomagolásának állapotáról és típusáról a Szolgáltató minden termék esetén tájékoztatja a Megrendelőt az adott termék termékoldalán, amennyiben az eltér a megszokottól vagy a gyártó által első körben biztosított csomagolástól. A termék csomagolásának megváltoztatása nem számít hibás teljesítésnek és a csomagoláshoz tartozó termék sem számít hibásnak.

 

A Szolgáltató ruházati és kiegészítő típusú (táskák, sapkák, sálak, zoknik, övek, ékszerek) termékek esetén a gyártó által elhelyezett címke meglétével együtt - amennyiben az létezett - új állapotban értékesíti a terméket a Megrendelő számára.

 

4. Megrendelés

 

4.1.1 A megrendeléshez kapcsolódó általános információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül online rendelhetők meg. A megrendelt termékeket logisztikai partnereink kézbesítik, jelen ÁSZF készültekor személyes átvételre nincs lehetőség a Szolgáltató telephelyein.

A Weboldalon történő megrendeléssel és a megrendelésnek a Szolgáltató általi visszaigazolásával elektronikus úton kötött szerződés jön létre Szolgáltató és Megrendelő között. A szerződéskötés napja a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásának napja. A szerződés elektronikus úton létrejött szerződés, amely nem minősül írásbeli szerződésnek, de amelyet a Szolgáltató iktat és annak száma szerint tartja nyilván a megrendeléstől számított 6. naptári év utolsó napjáig. Ez idő alatt a szerződést a Szolgáltató a Megrendelő kifejezett kérésére bármikor hozzáférhetővé teszi a Megrendelő számára.

A megrendeléssel létrejött szerződés alapján Megrendelőt fizetési kötelezettség terheli az általa kiválasztott és megrendelt szolgáltatás tekintetében.

Szolgáltató az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót a hatályos jogszabályok előírása szerint Weboldal nyitó oldaláról elérhető módon, annak hatályba lépése napjának egyértelmű feltüntetésével teszi közzé, a Megrendelő számára elmenthető és kinyomtatható formátumban, számára megőrzésre alkalmas módon.

A Weboldalon történő megrendelés feltétele, hogy a Megrendelő megismerje és magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen Általános Szerződési Feltételeket, az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat, valamint elismerje, hogy a Szolgáltató a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet értelmében a szerződéskötést megelőző tájékoztatási kötelezettségének maradéktalanul eleget tett. Az elfogadással jelen Általános Szerződési Feltételek a szerződés részévé válnak.

A Weboldalon történő megrendelés esetén a Megrendelő a kosár oldalon elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és nyilatkozik, hogy elolvasta és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatót. Csak ezen feltételek elfogadása mellett léphet tovább a "Fizetés" oldalra.

Az elektronikus úton kötött szerződés tekintetében a szerződéskötés nyelve: magyar. A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a Webáruház Információ menüpontjában, azon belül pedig a Szállítás és fizetés alpontja alatt található meg.

 

4.1.2 Árak

A Weboldalon feltüntetett árak magyar forintban (HUF) értelmezendők.

A Weboldalon feltüntetett árak nem tartalmaznak ÁFÁ-t a Szolgáltató alanyi adómentessége végett, így az eladási árak minden esetben a végleges vételárat jelentik.

A Szolgáltató által megjelölt kiskereskedelmi ár csökkenthető az időszakos akciók keretein belül nyilvánosságra hozott kuponkódok segítségével, amit vásárló a fizetés oldalon tud érvényesíteni. A kuponkódokat bármely vásárló felhasználhatja az akcióban megjelölt termékekre/termékcsoportokra, viszont az aktuális kuponkódok felhasználási feltételeiről a Szolgáltató minden esetben tájékoztatást ad a Weboldalon.

 

A Szolgáltató jogosult az árak módosítására előzetes bejelentés nélkül, amennyiben ezt üzletpolitikai okból végzi. Az már korábban megkötött szerződések esetén nem érvényesül az ármódosítás, kivéve hibás árak esetén:

 

Amennyiben a Weboldalon technikai hibából adódóan egyértelműen hibás ár kerül feltüntetésre (pl.: egyértelmű értékaránytalanság, a piaci ártól történő nagyfokú eltérés, 0 Ft vagy 1 Ft), abban az esetben a Szolgáltató elutasíthatja a megrendelést, így ebben az esetben nem jön létre szerződés a Megrendelő és a Szolgáltató között. A Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a Megrendelő részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a Megrendelő ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

 

4.1.3 E-számla

A Szolgáltató elektronikus számlát alkalmaz a 2007. évi CXXVII 175. x alapján. A Megrendelő a számlát a rendelés során megadott email címére kapja meg, a rendelés ellenértékének kifizetés idejét követő 24 órán belül.

Az E-számla a Billingo Technologies Zrt. (székhelye: 1133 Budapest, Árbóc u. 6.) rendszerén keresztül történik kiállításra.

 

4.2. A megrendelés menete

 A megrendelések leadására kizárólag a Weboldalon keresztül van lehetőség. A telefonon, emailben vagy a Szolgáltató bármely közösségi felületen tett rendelési szándék nem minősül ajánlattételnek.

A "Kosárba" gombra kattintva Megrendelő a terméket a Kosárba helyezheti. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, lépjen vissza a Webáruház menüpontba és folytassa a vásárlást, amelyet a „Vásárlás folytatása” gomb megnyomásával tehet meg. Ha Megrendelő a kosár tartalma tekintetében mindent rendben talál, és a megrendelés mellett dönt, úgy következő lépésként a megrendelés véglegesítéséhez az alábbi adatok megadása szükséges:

  1. A Megrendelő a kosár oldalon tudja kiválasztani a szállítási módot (ÁSZF 6. pont). Bármely csomagautomatába/csomagpontra történő szállítás esetén a Megrendelő a kosár oldalon tudja kiválasztani, hogy melyik csomagautomatába/csomagpontra kéri a rendelését.
  2. A fizetés oldalon a Megrendelő megadja a személyes adatait (email cím, név, telefonszám, cím). Címre történő szállítás esetén ez a cím jelenti a házhoz szállításhoz szükséges címet. Ez a cím jelenti alapvetően a Megrendelés számlázási címét is, így a Megrendelő csomagpontra/csomagautomatába történő megrendelés esetén is köteles megadni egy valós számlázási címet. A Megrendelő a fizetés oldalon tudja érvényesíteni a birtokában lévő kedvezményes kuponkódokat a Weboldalon közzétett felhasználási feltételek szerint.
  3. Fizetési mód: Weboldalunkon történő Megrendelés esetén az alábbi fizetési módok lehetségesek:
    • Kártyás fizetéssel történő teljesítés (szolgáltató: Stripe Inc.),
    • Utánvét során történő teljesítés.
  4. Szállítási adatok:
    • amennyiben megegyezik a számlázási adatokkal, ismételt kitöltése nem szükséges: a Megrendelő a megfelelő jelölőnégyzet kipipálásával jelölheti, hogy szállítási adatai megegyeznek számlázási adataival;
    • amennyiben a Megrendelő szállítási adatai eltérnek számlázási adataitól: név/cégnév, irányítószám, város, utca, házszám;

Szállítási címként szerepelhet a lakás vagy munkahely címe is; itt olyan címet érdemes megjelölni, ahol a nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, hogy át tudja venni a csomagot (esetleg munkatárs, szomszéd).

  1. A Megrendelő opcionálisan megjegyzést tehet a Szolgáltató felé a megrendelés során (a kosár oldalon);
  2. A Megrendeléshez szükséges a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadása és a Megrendelő általi magára nézve kötelezőnek történő elismerése, ezt a jognyilatkozatot a megfelelő jelölőnégyzet megjelölése (pipálása) útján teheti meg (a kosár oldalon).

 

Mindezt követően a Megrendelőnek a megadott adatokat ellenőriznie kell, ezek után a „Rendelés elküldése” gombra kattintva küldi el véglegesített megrendelését a Szolgáltató részére (vételi ajánlat).

4.3. A megrendelések feldolgozása, visszaigazolása

A Weboldalon keresztül leadott rendelés esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés elfogadásától számított 48 órán belül, a rendszer által automatikusan generált és megküldött e-maillel, a Megrendelő által megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben visszaigazolja (vételi ajánlat elfogadása), és ezzel a szerződés a felek között létrejön. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt termék(ek), valamint jellemzőik felsorolását, a Megrendelő által megadott nevet/cégnevet és adatokat és a megrendelés nyilvántartási számát. Amennyiben ilyen üzenetet nem kap tőlünk 48 óra elteltével sem, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy e-mail útján! Amennyiben a megrendelésről visszaigazoló e-mail 48 órán belül nem érkezik, és ezen 48 órás időtartamon belül telefonos úton sem igazolja vissza a Szolgáltató a Megrendelő megrendelését, a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

Azon termékeknél, amelyek esetében a Megrendelőt a jelen ÁSZF 8.3. pontjában foglaltak alapján a fogyasztókat egyébként megillető indokolási kötelezettség nélküli, 14 napon belül gyakorolható elállás, illetve felmondás joga nem illeti meg, a megrendelés leadását követő visszaigazoló e-mailben a Szolgáltató a Megrendelőt ezen körülményről ismételten és kifejezetten tájékoztatja, továbbá a megrendelés ellenőrzése, pontosítása érdekében a Szolgáltató által kezdeményezett telefonos egyeztetés során a Szolgáltató ezen tájékoztatást szintén megadja a Megrendelő számára.

A Szolgáltató módosíthatja a szerződést az ÁSZF 6.3 pontjában leírtak esetén.

Szolgáltató nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

4.4. A megrendelt termék ellenértékének és a szállítási díj fizetésének módjai

A Megrendelőnek lehetősége van utánvéttel vagy bankkártyás tranzakció folytán megfizetni a termék ellenértékét.

Bankkártyás fizetés: A Megrendelő a Weboldalon bankkártyás fizetési móddal is fizethet. A Weboldalon történő bankkártyás fizetést a Stripe fizetési rendszer szolgálja. (Bővebben: ÁSZF 16. pont)

Utánvéttel történő teljesítés: Utánvéttel történő vásárlás esetén a termék árát a Megrendelő annak átvételekor, a futárszolgálat kollégájának, a kézbesítéssel egyidejűleg egyenlíti ki készpénzben vagy bankkártyával. csomagautomatába történő szállítás esetén a Megrendelő kizárólag bankkártyával tud fizetni, csomagpont esetén az átvételi pont üzemeltetőjének irányadása szerint készpénzzel vagy bankkártyával.

Az utánvéttel történő teljesítést a Szolgáltató megtagadhatja bizonyos esetekben (lásd: 6.3 pont).

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalmának megfelelően tartalmazza a felmerült költségeket. A vásárlást igazoló számlát a Megrendelő a rendelés során megadott email címre kapja meg. Amennyiben a termék Megrendelő által meghatározott címre kerül kézbesítésre, úgy a papír alapú számlát a kézbesített csomag tartalmazhatja igény szerint.

Az aktuális szállítási díjak a szerződött logisztikai partnerünk mindenkori díjszabása szerint alakulnak, amelyről bővebben minden termék mellett külön feltüntetett menüsávban kaphat több információt.

 

5. Felhasználói fiók

A Weboldalon történő vásárlásnak nem feltétele, hogy a Megrendelő felhasználói fiókot hozzon létre, így vendégként is vásárolhat a Weboldalon, ugyanakkor lehetősége van felhasználói fiók létrehozására is. A felhasználói fiókot a Weboldalon felső menüjében, a profil ikonra kattintva, majd a "Fiók létrehozása" gombra nyomva hozhatja létre. A fiók létrehozásához a Megrendelőnek az utónevet, vezetéknevet, email címet és egy opcionálisan választott jelszót kell megadnia. A fiók létrehozásával a Megrendelő automatikusan elfogadja ezen ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató tartalmát.

 

A fiók létrehozása esetén a Megrendelő szabadon módosíthatja, elmentheti és törölheti a fizetéshez, szállításhoz és számlázáshoz szükséges adatokat. Ezen adatokat a Szolgáltató az Adatkezelési tájékoztatóban megjelölt módokon kezeli.

 

A Weboldalon történő fiók létrehozásához és használatához szükséges adatok és jelszó kezelésével és titokban tartásával kapcsolatban a Megrendelő felel.

 

6. Termékek átvétele

A raktárkészletünkön lévő termékek szállítási ideje 2-7 munkanap. A megrendelt termék futárszolgálatnak történő átadásáról Megrendelőnket e-mail-ben értesítjük.

A megrendelt termékek házhozszállítási költsége a Megrendelőt terheli, amely a fizetendő végösszegben feltüntetésre kerül.

 

6.1. A házhozszállítással kapcsolatos információk

A Szolgáltató szállítópartnere: GLS General Logsitcs Sytstem Hungary Kft.

A Megrendelő választhat házhoz szállítási módot a rendelése átvételéhez. Rendeléskor érdemes olyan címet megadnia a Megrendelőnek, ahol hétköznapokon 08.00 és 18.00 óra között tartózkodik.

A futár 3 alkalommal (egymást követő munkanapokon) kísérli meg a kézbesítést. A harmadik sikertelen kézbesítés után a csomag visszaszállításra kerül a Szolgáltatóhoz.

A házhozszállítás díja GLS szállítópartner választása esetén 2.390 Ft, 35.000 Ft kosárérték alatt. 35.000 Ft és afölötti kosárérték esetén nem kerül szállítási díj felszámolásra.

6.2. GLS Csomagautomatába vagy Csomagpontra történő szállítás

A Csomagpontba vagy Csomagautomatába szállítás díja GLS szállítópartner választása esetén 1.990 Ft, 35.000 Ft kosárérték alatt. 35.000 Ft és afölötti kosárérték esetén nem kerül szállítási díj felszámolásra.

 

A GLS Csomagautomatába vagy Csomagpontba történő szállítás esetén a Megrendelő a vételi ajánlatában megjelölt GLS Csomagautomatánál, vagy GLS Csomagponton veheti át a csomagot.

Ezek kizárólag a GLS General Logsitcs Sytstem Hungary Kft. által üzemeltett Csomagautomaták vagy a velük szerződésben álló Csomagpontok lehetnek (továbbiakban: Csomagautomata és Csomagpont).

A Csomagautomatánál vagy Csomagponton történő átvétel esetén a Megrendelő emailben vagy SMS-ben kapja meg a csomaghoz tartozó kódot (továbbiakban: átvételi kód). Ezt a kódot a Csomagautomata felületére kell beírnia vagy a Csomagpont felelősének a tudomására hoznia. Kizárólag az adott rendeléshez és csomaghoz tartozó kód birtokában tudja a Megrendelő a rendelését átvenni.

A Szolgáltató nem felel az átvételi kódnak a Megrendelő részére történő eljuttatásáért., valamint harmadik személy birtokába jutásáért.

A Csomagponton és a Csomagautomatákban az üzemeltető 5 napig vállalja a csomag tárolását.

Az egyes Csomagautomatáknál és a Csomagpontoknál elérhető fizetési módokról a Megrendelőnek egyénileg szükséges tájékozódni az üzemeltető(k) oldalain vagy elérhetőségein.

A Szolgáltató fenntartja, hogy a Csomagautomatába vagy Csomagpontra történő szállítási módok átmenetileg nem elérhetőek a Weboldalon, ebben az esetben a Megrendelő kizárólag a házhoz szállítás átvételi módot választhatja a rendelése átvételére.

További információk a házhoz szállítással, a Csomagautomatákkal és a Csomagpontokkal kapcsolatban: https://gls-group.eu/HU/hu/home/

6.3 Át nem vett csomagok

Amennyiben a Megrendelő már korábban vásárolt a weboldalon és a megrendelt nem vette át vagy az ellenértéket nem fizette ki a megjelölt fizetési módon, abban az esetben a Megrendelő nem a szerződés szerint járt el. Ha a Megrendelő újból megrendelést hajt végre a Weboldalon, abban az esetben a Szolgáltató a megrendelés teljesítését a termék árának és/vagy a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez kötheti, amiről a Megrendelő email-ben vagy telefonon értesíti.

 

6.4 Magyar Posta szállítás

335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet alapján a Weboldalon az egyetemes postai szolgáltató által biztosított szállítási módok is választhatók a Megrendelő számára.

Árképzés a Magyar Posta szállítási módokhoz:

Csomagautomatába, PostaPontra vagy postára történő kézbesítés: 2.990 Ft

Házhozszállítás: 3.490 Ft

A Szolgáltató heti EGY alkalommal teljesíti az MPL által kézbesített csomagok átadását a szállító számára, így a várható szállítási idő 2-14 munkanap az átlagosnál nagyobb összekészítési idő miatt.

 

7. Sérült, hiányos küldemények átvétele

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén a csomagot ne vegye át, egyidejűleg feltétlenül kérje jegyzőkönyv felvételét! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni a szállítás közben keletkezett károkra vonatkozóan!

 

Amennyiben a Megrendelő ilyen eset miatt nem veszi át a korábbi szerződésből származó csomagot, abban az esetben nem érvényesülnek a 6.3 pontban leírtak.

 

8. Elállási és felmondási jog

 

8.1. Szolgáltató elállási joga

Amennyiben Megrendelő a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás ellenértékét a számlán feltüntetett fizetési határidőn belül nem teljesíti, Szolgáltató a szerződéstől indokolás nélkül elállhat.

8.2. Megrendelő elállási joga

8.2.1. Fogyasztónak minősülő Lakossági vásárló elállási joga

Fogyasztónak az a Megrendelő minősül, aki természetes személyként szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el. A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján a Fogyasztó a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A Weboldalon megrendelt terméket érintő elállási jog gyakorlására a következő szabályok az irányadók. További, elállással kapcsolatos kérdések esetén a fogyasztó a Szolgáltató ügyfélszolgálatához fordulhat.

8.2.2. Elállási tájékoztató

Amennyiben Fogyasztó a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerint fogyasztónak minősül, úgy 14 napon belül jogosult elállni a szerződéstől.

Az elállási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus levél útján) az alábbi címre:

offpricehu@gmail.com

Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a 8.5. pontban mellékelt elállási/felmondási nyilatkozatmintát is. Az elállási nyilatkozat mintát a Fogyasztó a Weboldal alsó menüpontjában lévő linken vagy menüben is letöltheti PDF dokumentum formájában.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát vagy egyéb módon, egyértelműen nyilatkozik a Szolgáltatónak, hogy elállási jogát kívánja érvényesíteni.

Ha Fogyasztó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Fogyasztó köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Fogyasztó viseli.

Amennyiben a Fogyasztó gyakorolja elállási jogát, abban az esetben vállalja, hogy a terméket új és sértetlen állapotban, a termék eredeti, sértetlen csomagolásával együtt (a Fogyasztó és a Szolgáltató között létrejött szerződésben foglalt csomagolástípus alapján) juttatja vissza a Szolgáltatónak.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be, azaz a Fogyasztó a gyártó előírásának megfelelően használta, tisztította, tárolta és szállította a terméket.

Ha Fogyasztó elállási/felmondási jogával kíván élni, ezen szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton küldött levélben az ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségek valamelyikére.

 

8.3. Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Kérjük, hogy csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza az ÁSZF 1.1 pontjában feltüntetett elérhetőségeink valamelyikére!

Címzett: Szabó Bálint ev. (4002 Debrecen, Nagycsere tanya 186)

Elektronikus elérhetőség: offpricehu@gmail.com

Telefonos elérhetőség: +36202960452

„Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

 (kérjük tételesen felsorolni a vásárolt termékeket, vagy igénybe vett szolgáltatásokat)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

(kérjük pontosan megjelölni a vásárlás/igénybevétel/szerződéskötés/átvétel napját)

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: (kérjük az aláírás helyét, és idejét feltüntetni)”

 

9. Szavatosság, a teljesítés követelése

A Szolgáltató termékeivel kapcsolatos kellékszavatosság és termékszavatosság fennállására és feltételeire az alábbi rendelkezések irányadók.

 

9.1. Kellékszavatossági általános tájékoztató

A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha a Megrendelő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

A Szolgáltató a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. A fogyasztónak minősülő Megrendelő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt, a viszonteladó Megrendelő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. A Megrendelő kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

Kellékszavatossági igénye alapján a Megrendelő választása szerint:

  1. a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha
  2. a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy
  3. az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva

– aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve

  1. a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét,
  2. a szerződésszegés súlyát,

      III. a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet;

  1. b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől – a jelentéktelen hiba kivételével – elállhat, ha
  2. a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta,
  3. a kijavítási vagy a kicserélési kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Megrendelő érdekeit kímélve nem tud eleget tenni,
  4. a Megrendelőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

 

A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. Fogyasztónak minősülő Megrendelő esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felelős.

Nem számít hibának az alábbiak közül egy sem:

- A termék gyártó által biztosított csomagolásának változása (lásd: ÁSZF 3.1 pont)

- A termékek belső címkéjén lévő utólagos jelölés

A Megrendelő nem érvényesítheti a kellékszavatossági jogait az alábbi esetekben:

 

  1. A terméket nem az előírásoknak megfelelően tisztította.
  2. A terméket nem az előírásoknak megfelelően tárolta.
  3. A terméket nem az előírásoknak megfelelően viselte.
  4. Egyéni javításokat végzet vagy végeztett rajta.
  5. Természeti csapás okozta sérülés érte a terméket.

 

(A használattal és a tisztítással kapcsolatos információk megtekinthetők a Weboldal almenüjében található "Használati útmutató és tanácsok" menüpontban.)

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a Megrendelő kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A Weboldalon értékesített termék új állapotuk ellenére - az újraértékesítés miatt - jogilag használt termékeknek felelnek meg, így a Megrendelő kellékszavatossági igénye a termék átvételétől számítva 1 éven belül évül el. Az elévülési időbe nem számít bele a kijavítás ideje.

 

9.2. Termékszavatossági általános tájékoztató

Az e pontban foglaltak kizárólag fogyasztói szerződések esetében érvényesek.

A Szolgáltató által Fogyasztónak eladott termék hibája esetén a Fogyasztó követelheti a gyártótól (gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

A termék akkor hibás, ha

  1. a) nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek,
  2. b) vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

  1. a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
  2. b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  3. c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

 

Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

9.3. Szavatossági jogok érvényesítése

 

Ezen pont alkalmazása tekintetében a szavatosság alatt a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot is érteni kell.

Fogyasztó által érvényesített szavatossági igények intézése esetében a jelen ÁSZF szerinti egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadók:

  1. A Fogyasztó szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a Fogyasztó bemutatja. Jelen ÁSZF és a Szolgáltató nem zárja ki, hogy a fogyasztó a szerződés megkötését más módon is bizonyítsa.
  2. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet vesz fel a 19/2014. NGM rendeletnek megfelelő tartalommal, a másolatot a fogyasztó rendelkezésére bocsátja.
  3. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

9.4. A teljesítés követelése

 

Abban az esetben, amennyiben Szolgáltató a megrendelt, visszaigazolt és a Megrendelő által megfizetett termék kiszállításával indokolatlanul késedelembe esik, a Megrendelő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) rendelkezései alapján követelheti a teljesítést, vagy ha a késedelem következtében a szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt, elállhat a szerződéstől.

 

10. Panaszkezelés, jogérvényesítés, vitarendezés

A Szolgáltató vásárlói panasz esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései alapján és a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek szerint jár el. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal – Megrendelőink érdekeit szem előtt tartva – járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül.

Vásárlói panaszát a Szolgáltatóhoz az alábbi elérhetőségeken tudja benyújtani:

E-mail: offpricehu@gmail.com


Telefon: +36202960452

 

A szóbeli panaszt Társaságunk köteles haladéktalanul megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Az írásbeli panaszt Társaságunk a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt, a panaszos által megadott elérhetőségen.

Társaságunk a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A Felek a szerződésből eredő jogvitájukat egymás közötti egyeztetéssel, békés úton, szükség esetén mediáció törekszenek megoldani.

Amennyiben a Megrendelő által a megrendelt termék(ek)et érintően tett kifogások a panaszbejelentési eljárás során nem orvosolhatók, továbbá a Megrendelő részéről felmerülő egyéb vitás kérdések a felek közötti tárgyalások során sem rendeződnek, Megrendelő jogosult igénybe venni az alábbi jogérvényesítési fórumokat, illetve eszközöket.

 

10.1. Online Vitarendezési Platform

A fogyasztónak minősülő Lakossági Vásárló és Szolgáltató, mint vállalkozó közötti alternatív, békés vitarendezés módozatairól és alapvető szabályairól az Európai Parlament és Tanács 2013/11/EU irányelve rendelkezik. Az irányelv elsődleges vitarendezési fórumként az online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban az Európai Bizottság által üzemeltetett

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

weboldalon található Online Vitarendezési Platformot jelöli meg.

 

10.2. Békéltető testület

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztónak minősülő Megrendelő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez.

A Megrendelő személyesen is felkeresheti a választott békéltető testületet, valamint a személyi azonosságának igazolása esetén a békéltető testület online meghallgatást is tart.

A békéltető testületek listája és illetékességi területeik:

  • Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

 Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

  • Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Borsod-Abaúj Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye

 Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

 Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

  • Budapesti Békéltető Testület

Illetékességi terület: Budapest

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

 E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

  • Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118

 E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

  • Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Komárom-Esztergom vármegye, Fejér vármegye

 Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

  • Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

  • Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

 E-mail cím: info@hbkik.hu;

  • Pest Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Pest vármegye

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

10.3. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

 

Amennyiben Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

 

10.4 Érvénytelenség és magatartási kódex

A Szolgáltató nem köti magát semmilyen magatartási kódexhez.

Amennyiben ezen ÁSZF bármely része hatálytalanná válik vagy hiányos, abban az esetben a hiányos vagy hatálytalan rész esetében az érvényes jogszabályok szerint szükséges eljárni. A hiányos vagy hatálytalan rész nem befolyásolja az ÁSZF többi rendelkezését.

 

11. A szolgáltató biztonsági előírásai, a weboldal üzemeltetésének feltételei és figyelmeztetések

 

11.1. A Szolgáltatásnyújtás műszaki feltételei

Szolgáltató kijelenti, hogy a Megrendelő által megfizetett megrendelésnek a Szolgáltató által történő teljesítése a Weboldal elérhetőségétől, annak működésétől független.

A Weboldal biztonságos elérhetősége számos körülmény helyes működésétől és meglététől függ, így például a szoftverek és hardverek helyes működésétől, a hosting szolgáltatók rendelkezésre állásától. Szolgáltató nem garantálhatja a Weboldal non-stop (folyamatos) működését, noha mindent megtesz az esetleges hibák elkerüléséért. Így előfordulhat, hogy néha karbantartás miatt leáll a Weboldal. A tervezett leállásról a Szolgáltató előre felhívja a felhasználók figyelmét.

A Szolgáltató jogosult a Weboldal elérhetőségét annak karbantartása érdekében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül. Ilyenkor Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Weboldal mielőbb újra elérhető legyen, de időbeli garanciát nem vállal a helyreállítás tekintet-ében.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Weboldal esetleges leállásokból eredő károkért. Ezeknek a károknak a kiküszöbölése közös érdek, így a Szolgáltató törekszik Weboldal működésének folyamatos biztosítására.

A Szolgáltató nem vállal felelőséget a csomagküldést lebonyolító külső partnercég működésének leállásáért, késedelméért és hibáiért. Az csomagküldéssel kapcsolatos vitákat a Megrendelő a csomagküldő cégen keresztül köteles rendezni. Amennyiben a Szolgáltató tudomást szerez a csomagküldő szolgáltatással kapcsolatos változásokról (szállítási idő megnövekedése, fizetési módok változása), abban az esetben a Weboldalon informálja a Megrendelőt.

 

11.2. A Weboldal biztonsága

A Szolgáltató minden elvárható intézkedést megtesz annak érdekében, hogy a Weboldal és a Megrendelő által megadott személyes adatok biztonságos kezelését biztosítsa. A Megrendelőnek azonban tudomásul kell vennie, hogy az információs technológiák területén ma még nem lehet maradéktalan biztonságot garantálni, illetve nem lehet felelősséget vállalni arra, hogy valamennyi szolgáltatás vagy funkció minden körülmények között zavartalanul és megbízhatóan működik. Mindezeknek megfelelően a Szolgáltató nem felel semmi olyan műszaki vagy biztonsági zavarért vagy hibáért, amelynek bekövetkezése előre nem volt látható, vagy amelynek megelőzése vagy elhárítása érdekében a Szolgáltató minden általában elvárható intézkedést megtett.

 

11.3. Biztonsági előírások betartása a Megrendelők részéről

A Megrendelő nem sértheti meg, illetve nem kísérelheti meg megsérteni ennek a Weboldalnak a biztonságát, ideértve különösen megkísérelni a rendszer vagy a hálózat sebezhetőségének vizsgálatát, kémlelését vagy tesztelését, vagy megfelelő felhatalmazás nélkül megsérteni a rendszer biztonságát vagy jogosultság-ellenőrző intézkedéseit.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy a fenti magatartása bűncselekmény elkövetésének alapos gyanújára ad okot, és amennyiben a Szolgáltató ilyen cselekmény elkövetését észleli, az minden esetben büntető feljelentést von maga után.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy kártérítési felelősségért tartozik azért a kárért, amelyet a jelen Általános Szerződési Feltételekben előírt biztonsági szabályok megsértésével okozott.

 

12. Felelősségkorlátozás

Szolgáltató, mint a Weboldal kizárólagos tulajdonosa és üzemeltetője – mindent elkövet annak érdekében, hogy a Weboldalon elérhető tartalmak a pontos és naprakész információkat tükrözze és megfeleljen a valóságnak. Ennek ellenére nem vállal felelősséget a megjelenő információk helyességéért, teljességért, különösen a harmadik féltől beszerzett információkra, tartalmakra és szolgáltatásokra nézve. A Weboldal használatával Megrendelő elismeri, hogy azt csak és kizárólag saját felelősségére teszi. Emellett Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor értesítés nélkül részben vagy egészben módosítsa, vagy ideiglenesen, vagy véglegesen törölje a honlapon található egyes tartalmakat.

A Weboldalon található, harmadik személy által üzemeltetett honlapra irányító linkekkel („kivezető” linkekkel”) elérhető honlapok tartalmáért, az itt található információk helyességéért és az Ön által ezeken a honlapokon megadott adatok biztonságáért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a Megrendelő számítógépén vagy egyéb vonatkozásban keletkezett, elszenvedett károkért a Weboldal használatával kapcsolatban. A Szolgáltató kizár minden felelősséget, amely a Weboldal esetleges hibájából, illetve a Megrendelő számítógépén futó valamely programmal való összeegyeztethetetlensége, vagy bármely internetes vírus miatt következik be.

A Regisztráló / Megrendelő hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal.

Megrendelő kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Megrendelő hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.

 

13. Adatkezelés

Szolgáltató a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti a Megrendelő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet. Az adatok kezelésével kapcsolatos rendelkezéseket a Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója tartalmazza, mely a https://offprice.hu/pages/adatvedelmi-nyilatkozat oldalon érhető el.

 

14. Szerzői jogi rendelkezések

A Weboldalon található termékfotók, azaz az értékesítésre kínált termékekhez kapcsolódó fényképek minden esetben a Szolgáltató tulajdona. Ezek letöltése, megosztása magáncélú - tehát nem kereskedelmi vagy egyéb haszonszerzésű - használatához a Szolgáltató írásos engedélye szükséges. Amennyiben egyén vagy jogi személy a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül használja fel ezen fényképéket, videókat, abban az esetben a Szolgáltató jogosult az illetékes szervekhez fordulni és büntetőjogi eljárást kezdeményezni, hogy megvédje szerzői jogait.

 

A Weboldalon megjelenített, marketingcélú fényképek vagy videók esetén a három ok közül legalább egy érvényesül minden egyes fénykép vagy videó esetén:

  1. a) a Szolgáltató tulajdonát képzik,
  2. b) ezen fényképek vagy videók szerzői jogainak tulajdonosa feljogosította a Szolgáltatót a médiatermékek felhasználása,
  3. c) ezen fényképek vagy videók szerzői jogainak tulajdonosai a médiatermékeket szabad felhasználású médiatermékként nyilvánosságra hozták, amit a Szolgáltató szabadon felhasználhat.

 

15. Bankkártyás fizetés

Bankkártyás fizetési szolgáltató: Stripe Inc. (székhely: Stripe Payments Company, 354 Oyster Point Boulevard, South San Francisco, California, 94080 )

A Stripe általános szerződési feltételei és az adatvédelmi nyilatkozata folyamatosan megismerhetők a https://stripe.com/en-hu/privacy és a https://stripe.com/spc/legal weboldalon, amiket a Szerződő Felek megismertek és elfogadtak.

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „Bankkártya” feliratra kattintsanak, majd a Stripe fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A Stripe a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és American Express típusú kártyákat fogadja el, valamint a Megrendelő Apple Pay-el is fizethet.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A Szolgáltató nem fér hozzá és nem tárolja a bankkártya adatokat.  

16. Záró rendelkezések

 

16.1. Alkalmazandó jog

 

A Felek között létrejött szerződésre a magyar jogot kell alkalmazni.

16.2. A jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya a Szolgáltatóra, valamint a Megrendelőkre terjed ki. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya nem terjed ki a fizetést bonyolító pénzintézetre.

A Szolgáltató és a Megrendelő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Megrendelő megrendelését véglegesítette, illetve ennek keretében a Megrendelő a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételeit elfogadta, és a Megrendelő részére a Szolgáltató a megrendelést elektronikus úton visszaigazolta.

Az Általános Szerződési Feltételek érvényes szövegének hatályba lépése napja az a nap, amely a Weboldalon feltüntetésre került. Az Általános Szerződési Feltételek a Megrendelő számára elmenthető és kinyomtatható formátumban is elérhető.

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosítsa. Az Általános Szerződési Feltételek és annak mindenkori módosítása a közzététel napján lép hatályba. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint hatályos Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak.

A jelen Általános Szerződési Feltételek határozatlan időre szól és a közzétételének napjától hatályos.

Közzététel ideje: 2024.03.27.